1 mars

wow , det var verkligen längesen jag skrev här nu.. har inte pallat skriva under lovet. Har ni haft ett skönt lov? det har iaf jag :) träffade fatima och hannah en dag har träffat mohamed ngn dag och sedan har jag varit med familjen har curlat första gången i mitt liv det var jätte roligt :) fast jag trillade på isen och slog i huvudet rejält har fortfarande en bula där haha så nästa gång blir det HJÄLM. har även åkt skidor i Småland det var riktigt kul, får nog åka upp till Vallåsen och åka snart igen :O
annars bara tagit det lugnt har inte jobbat denna helgen som varit riktigt skönt :) jobbar inte lördag heller!
Skolan började idag men var inte där, ska dit imon.
Nu ska jag käka så ni får ha det fint :)
103 days left <3


Kommentarer
Postat av: Anna

<3

2010-03-25 @ 18:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0