Nu börjar det igen..

Hejsan, var iväg med jobbet igår i Malmö, Hannah var också med så klart :) Vi var iväg hela dagen . Snackade om hur vi ska jobba osv, vi fick mat och så, vi var även på aquakul eller vad det heter och där hade vi simhopp från sån trampolin haha lite läskigt ;) Vi tog även plumsaremärket haha. STOLT , nej men iaf imorgon ska jag jobba.. på måndag är det skola jag orkar inte med allt igen. Men en sak som är bra är att tiden går snabbare när man gör ngt och har annat och tänka på :) det betyder att dagarna går snabbare tills Grekland!

Idag ska jag inte göra ngt speciellt har skittråkigt :s o ingen pallar va med mig haha skoja. Men det är skitkallt ute och fryser till och med inne.. ska nog ta en varm dusch snart :) skönt..
Mitt comviq kompis är slut.. så kan inte smsa ngn det suger! Hannah har smsat mig men kan inte svara henne,. hoppas hon loggar in på msn eller ringer mig snart haha. hon tror säkert att jag dissar henne.
/
Have a nice day.
Nicole <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0