Matte b suger.. och idag är det fredag:)

HAHA tjena. Hade prov i matte idag :( asså jag började på uträkningarna o allting blev fel även om jag tyckte jag gjorde rätt detta är katastrof.. har aldrig haft ig och hoppas på att jag inte får det på detta provet heller!
Aja hade bara provet idag sedan slutade jag vid halv12 stack till Väla och fikade med mamma :) köpte ett par nya byxor. Sedan gick jag runt helt mobbad och ensam för mamma skulle jobba haha :P Sen åkte jag hem har kollat på förhäxad och lets dance. Ska jobba imorgon.. alltså måste jag vakna upp tidigt börjar 9.30 men måste ta bussen vid 8. Jobbar tills 15.30 sedan vet jag inte om jag ska göra något och om jag kommer orka! Jobbar på söndag också och måste även plugga lite i helgen. Gud vad jag är trött på det nu orkar inte plugga meeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrr????? någon mer som känner så?:D HAHA det tror jag.

Sitter och lyssnar på musik just nu lyssnar jag på Jay Z & Alicia Keys - Empire state of mind.

148 dagar kvar.. KAN DET INTE GÅ SNABBARE????
PUSSSSAR
/
NICOLE <3


Jag&Djanaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0