Ledig imon :)

Heej, soft dag idag! hade bara en lektion . Smink vi fick hitta en bild var,  sen skulle man sminka varandra som den . Efter det slutade vi, jag stack hem och har tonat mitt hår :) mörkbrunt fast det syns lite rött fortfarande och det är inte jätte mörkt. Sedan såg jag handboll ASSÅ HAR NI SETT SÅ JÄVLA SYND ATT SVERIGE FÖRLORA SINA MATCHER DENNA VECKAN :(:( BLEV SKITSUR. det har varit precis typ.. imorgon är jag iaf ledig från skolan så ska åka och fika med mamma och mysa :) sen börjar handbollsmatch klockan 6 Sverige-Tyskland HOPPAS verkligen att Sverige vinner denna gången... Annars tror jag inte dom kommer va kvar mer i em. me hope.
Här är iaf bilder på eleonor som jag sminkade idag, har bilder på mig o djana också men eftersom att min telefon inte vill sända över bilder till datorn idag så tyvääääääääääääääärr:)
byebye <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0