Ge mig sommar tack..

Hejsan , det var väldigt längesen jag skrev. Men har inte pallat eller haft tid nu när skolan börjat hela denna veckan har jag varit helt slut..
Kan det inte bara bli sommarlov nu.. vill åka iväg till Grekland och sola och bada . Hatar januri - februari det är så segt.. GE MIG SOMMAR NU!
Längtar riktigt mycket.. menmen långt tid kvar.
Imorgon har jag prov i matte B.. det kommer gå åt helvete! Kan ingenting förstår inte det är skitsvårt!
Aja nu ska jag snart äta middag & sen blir de väll att plugga lite matte ngn timma sedan ska jag kolla på förhäxad och ta det lugnt :) Börjar inte förrän kvart i 11 imorgon så skönt! Sen har vi provet sen är nästa lektion inställd. Fast vi har ett grupparbete tills torsdag så vet inte om min grupp ska stanna kvar lite o börja med det. Fårse annars blir det antagligen fika med mammi på väla efter skolan innan hon ska jobba :)
Snart helg.. fast ska jobba i helgen,, men behöver ju pengar ska sluta klaga nu.
Ha det fint puss
/
Nicole <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0