Snöstorm IGEN????

Hejsan,. några dagar sedan jag skrev. Jobbade hela helgen, var även på bröllopsmässa i söndags med klassen innan jobb det var faktiskt rätt kul :) Fick se fina klänningar uppsättningar. Där såldes även smink ringar klänningar såklart och massor med andra saker. Vi fick ledigt från en lektion för att vi gick dit så idag började jag inte förräns kvart i 1 :) riktigt nice slutade 4 dock. Vi hade kundmottagning, fick en permanent haha har aldrig fått en kund som skulle rulla permanent på kundmottagningen innan. Händer väldigt sällan. Men det gick bra :)
Igår stack jag och shoppade lite med mamma, blev ett par leggins och en skjorta från gina, även två par öronhängen och en ring :)
Vädret idag är ju KATASTROF? GÖR NGN SÅ HÄR MED MENINGEN ELLER? HAHA skoja, men vill inte ha mer snö... vill ha solen tillbaka.. o en strand och en fet drink i handen :) i wish. haha
Imorgon är det praktik, fast ska gå lite tidigare imorgon för klockan 5 ska jag mamma o pappa på handledarkurs.. borde gjort det för längesen... måste VERKLIGEN börja köra nu. Vill ha mitt körkort detta året..
MENMEN.

129 dagar kvar :)
GODNATT / NICOLE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0