SLEEPPPPPPPPPGODNIGHT

Heej, har inte hunnit skriva vet.. men mycket att plugga och så nu för tiden och är bara jävligt trött :).
Provet i idrott var inte så svårt iaf :) tror jag kommer få MINST VG HAHA . :)
Seen har dom hittat mitt busskort på jobbet också så det är ju bra.
hade praktik idag, sen hem. Var med mohamed :) sen VAR DET PRISON BREAK PÅ ZTV ooo ja det är gamla avsnitt. OCH? DET ÄR ÄNDÅ SÅ JÄVLA BRA :D har saknat det :(.. <3
Nu blir det läsa lite i en bok jag läser för vi ska typ snacka om boken vi läst på svenska lektionen nästa vecka .. jag har typ bara 200 sidor kvar så det e ju lugnt :)
NOOT hihi :)
ha det fint <3 heheh, pussssssssss GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0