malmö..väla & annat

Hejsan :) Idag var vi i Malmö med skolan var på en frisör mässa eller vad man ska kalla det .. några från australien visade massor med olika klippningar färgningar och uppsättningar.. det var kul men somnade nästan för var helt trött.. satt där hela dagen så till sist orkade man inte lyssna mer xD På rasten var jag en sväng på entré har aldrig varit där innan ( shoppingcenter) riktigt nice och stort var det.. önskar man hade haft pengar så man bara kunde shoppa en massa! menmen får vänta tills lönen kommer.. tog inga bilder där på den frisör saken glömde ta med kamera menmen :( måste bli bättre på att fota saker haha har bara massor med gamla bilder.. iaf.. efter den saken stack jag och fikade med pappa o sahlina:) blåste som fan ute idag.. haha! Sen blev det väla och sen hem.
Såg någon sjuk film nu på kvällen om ngn barnvakt som försökte sno deras barn o förstöra för deras familj fick damp haha..
Jobba imorgon :( orkar inte ska upp jätte tidigt.. menmen need money ..
FYLLER ÅR SNART WOHO längtar äntligen 17 haha känner mig så liten att jag fortfarande är 16 år :S omg.. haha!

&
Jag saknar mina underbara vänner, loven och sommaren!





HAHAH det här är en vanlig konversation mellan mig hannah o Fatima helt normalt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0