Jobbjobbjobb

Hejsan! GISSA om jag är trött ? JA:) jobbat sedan 14-18 sen var jag inte hemma förrän vid 20,00 man blir så trött där inne av luften på badhuset så är typ helt slut nu..Skola imorgon :( orkar inte har idrott första lektionen också.. PALLA! börjar typ kvart över 8. Sedan slutar jag nog vid 14.00 tror jag så det är ju soft :)
Jag vill shoppa :( är så sugen behöver ny jacka & skor o allt möjligt.. längtar tills man får pengar <3 & på fredag är det ju MIN BIRTHDAY YEAH ;) <3


vill att the hills ska börja igen! Men synd bara att inte Lauren kommer vara med längre :( det kommer inte vara desamma utan henne.. hoppas det är bra iaf!

Dj David & Dony - Somebody Told You How Much I Love You




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0