withyouwithyouwithyou..

heeej :) igår blev det ingen skola för mig, mådde bajs ;P så stannade hemma. På kvällen städade jag hela mitt rum så det är RENT O FINT NU :) (Y) så skönt o va i sitt rum när det är helt nystädat lite mysigt med tända ljus och sånt, när det inte ligger kläder överallt osv :) HAHA!
Praktik idag gick bra :) Klippte mamma och slingade hennes hår, klippte även min bror och två av mina kusiner.
Pappa hämtade mig efteråt vi stack och handlade, nu ska jag hjälpa min bror att baka äppelkaka muums, jätte gott när man gör det hemma tycker jag :). Sedan kommer Prison Break på Ztv klockan 9 så hoppas jag får sno tv:n av pappa eftersom att jag inte har den kanalen i mitt rum.
Imorgon slutar jag klockan halv 12 GÖTT:D har bara manikyr :). Sen jobbar jag klockan 4 så får väll se vad jag hittar på där emellan.

With you- Chris brown haha min rubrik för att jag lyssnar sönder den låten nu . Läääängeeesen <3 Pussheej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0