Tisdag

Hejsan. Har inte skrivit på ett tag.. tar ibland litet tag innan jag skriver för att jag inte hinner. Idag var det skolan hade egen hårvård så färgade mitt hår :) blev jätte nöjd faktiskt en rödbrun färg. Sen gjorde Djana några fina flätor på mig :D Puss.
Slutade skolan halv4 idag.. blöh sen var det grekiska en timma. NU ÄR JAG HELT DÖD.. men måste göra engelska som jag har till fredag ska redovisa om en låt och sånt skit.. sen blir det sooova! Och imorgon är det praktik kulkul :)
FÖRRÄSTEN såg jag ett av de nya avsnitten av the hills på en sida jag hittade igår.. OMG ASSÅ vad jag HATAR Kirstin som är med nu. blööh på henne hon förstör allting.. i miss lauren :(. Menmen
Såg lite Prison Break också nyss ME LOVE <3 aja nu ska jag göra lite engelska.. Pusspuss sov sött!


<- så blev min färg. wie :) kanske ser lite anorlunda ut i ljuset.

fina flätor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0