Loov:D

Hejsan alla glada:) eller? haha.
Äntligen lov.. fast hälften av lovet redan har gått.. det går för snabbt :( Måste plugga en massor också men jag orkar inte,, I helgen gjorde jag ingneting speciellt. Jobbade. Var hemma hos Fatima i söndags efter jobb :) det var soft fixade hennes hår eller försökte haha.
I måndags var jag på väla med mamma :) Köpte ett par nya nike skor är väldigt nöjd. Sen köpte jag en topp.
Sen åkte vi till city gross och handlade och sen hem.
Igår var det PArty med mina giirls <3 Tack för igår allihopa! Haha..
Idag väckte mohamed mig klockan 10 i telefonen :) tack för det :@ haha skoja. Sen kom han hit och var här tills han skulle jobba. Nu blir det tv och mat. Pappa köper chips med dippa till mig (A) och ska se PRISON BREAK SEN YES haha :D<3
Imorgon ska jag till Rosa bandet galan med mamma NICE :D <3
Nu kom pappa MED MINA CHIPS HAHA. pusshej ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0