HEELG :)

Hejsan:) igår var det först skoolan, sen hängde jag med Djana hem sedan stack jag och jobbade. Kom hem hade prov idag så skulle pluggat till de igår.. men du tror när Prison Break är på tv:n DÅ KAN MAN INTE PLUGGA. även om det är gamla avsnitt. 2 I RAD. så himla underbart (A) i love Prison break <3
Hade provet idag gick sådär. Fick sluta direkt efter så jävla skönt <3 Sen blev det fika o annat med mina underbara vänner som jag inte träffat på mega länge.. saknat er <3<3
Sen blev det mys hemma med massa gott med familjen kollade idol och sedan någon bra film som gick på 5:an :)
Imorgon blir det VÄLA med Gufi :) (ÄR JU LEDIG wiiie, får äntligen sova lite länge på en lördag) kanske med mamma också. Djana ska kanske fixa mitt hår då på salongen eftersom att hon praktiserar IMON kul :)
Men nu ska jag sova, är riktigt trött ! Ha det fint pusssssar!

Erik Hassle- Hurtful <3 har fortfarande inte tröttnat på den! loove.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0