Hejdå Rabih :( Nicole = :'(

Tjaaaaaaaa haha :) Har inte hunnit skriva här alltså.. har haft prov varje dag som jag sa.. plus att jag har jobbat gått på grekiska apu.. osv.. jag kunde bra på proven fast jag pluggade ihjäl mig en dag innan.. ÄR SÅ STOLT över mig själv faktiskt. :) Och nu är det SÅ JÄVLA skönt att veckan e över..
Tog vaccinet igår förrästen.. asså stod 5 minuter innan o hade fortfarande inte bestämt mig om jag skulle göra det.. för man har ju hört om förlamningar o saker.. men till sist bestämde jag mig för att göra det efter att ha pratat med mamma och skolsköterskan.. känns okej. men va helt yr och hängig idag. o har väldigt ont i armen också.. men det har typ alla somt agit den haft.. så det går nog över snart men fett jobbigt:s menmen..
jobb imorgon ska vakna om typ 6 timmar KOMMER DÖÖÖ. men ändå skönt med helg..
Rabih åkte ut ur idol :( DET SUGER.. nu finns det ingen anledning att titta mer ju.. HAN ÄR SÅ SÖT O har så bra röst :). SYND.
Nej nu ska jag SOVA lite.. im tired.. HA EN UNDERBAR HELG BYEBYE <3
rolig bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0