är på DÅLIGT humör.

Hejsan. Nicole är INTE så glad idag har nog vaknat på fel sida elr ngt ;)
Orkar inte göra ngt idag men har lovat djana att jag ska komma till henne.. vi måste ändå plugga så ja.. har prov VARJE dag nästa vecka. SKOJAR inte :). Måndag- eng redovisning, Tisdag- Svenska prov, Onsdag ingenting för har praktik den dagen. Torsdag- Prov i naglar, Fredag- Färgprov. JAG DÖR.
Menmen längtar tills fredag då allt är över och då behöver jag va med mina älsklingar <3 Fat o Hani.
Iaf tbx till idag. vaknade HALV2 idag. jävligt skönt faktiskt haha. Ska till djana vid 5-6 tiden för att fixa engelskan och sen på kvällen så ska vi på bio och se Michael Jackson This is it.
Nicole vill inte till skolan imorgon... känns som att lovet har varit en helg.. Menmen ha det fint skriver kanske imon. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0