skriva blogg igen?

Haha, funderar på att börja skriva i bloggen igen :b Men varje gång jag gör det slutar jag alltid.. vet inte varför haha!
Ska göra ett nytt försök iaf :D

Idag har jag passat min lillasyster ( Sahlina) Sedan kom Mohamed hem till mig <3 :)
Vilket fint sommarväder det är va? NOT!
haha... riktigt tråkigt :( iaf.. skulle följa mohamed till bussen och precis när vi skulle gå utanför dörren började det spöregna! herregud vad det regna.. men följde han en bit ändå för tyckte det var synd om han skulle gå sj haha xD var helt plaskblöt när jag kom hem! Så det blev in i duschen sen gjorde jag te :) o nu sitter jag här. Ska nog snart sova.. är mega trött:b

Kreta om 6 dagar <3 :)
Det ska bli så skönt med lite sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0