Hello :)

Hejsan :)
Idag var jag först med mamma, vi åkte in till stan var o handla lite o träffade mormor ett tag. Sedan blev det hem, kollade fotboll :p Brasilien - USA.

Sen kom Mohamed hem till mig, så kollade vi på en till match haha ; Egypten - Italien. Italien förlorade :(:(:( HAHA!

Han stack hem för ett tag sedan och nu måste jag snart sova, för tidigt imorgon väcker mamma mig för då ska hon lämna mig Sahlina o Andreas hos mormor medan mamma jobbar o sedan kommer hon också så ska vi typ äta o sånt.

Vad som händer mer img har jag ingen aning om :) Fårse.


Kreta snaaart! längtar :D:D:D <3<3


Kommentarer
Postat av: ....

saknar dig ;/........

2011-03-01 @ 01:29:07
URL: http://.......

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0