igår & idag.

18-01-09

Jag vet.. har inte skrivit på ja EVIGHETER FLERA MÅNADER. Men ja, jag har inte haft tid eller orkat.. vet inte varför men ska försöka börja skriva här igen :)
Idag är det söndag. Alla söndagar är nästan detsamma ;b tråkiga dagar, men ska väll slappa som vanligt, har lust att åka till ngn kompis o se massor med filmer. Får väll se :) Skola imorgon, och vi har fått ett nytt schema.. och nej det är inte bättre :) Slutar jätte sent varje dag typ. Menmen :D Längtar tills i sommar, saknar grekland och vi ska till Kreta som är så fint o mysigt :)

Bild från i sommras, också på Kreta <3



17-01-09

Idag blev det bio med älskling. Vi kollade på Yes man. Den var skit rolig:D Haha, sen efter filmen kollade vi på klockan och vårt tåg skulle gå om ungefär tio minuter så vi fick springa hela vägen.. att det alltid ska vara så haha.. likadant var det sist jag såg Australia med Elin.. katastrof. Men vi hann med tåget i allafall :) Tack för en rolig kväll med dig Mohamed. Du betyder allt för mig & jag älskar dig <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0