Helluu:D

23-01-09 : Idag myskväll med tjejerna. Hade skitkul. Det blev tacos och filmer, sedan la Nathalie och snackade för sig sj vid 2 tiden på natten när vi försökte sova för att hon inte kunde sova. helknäppt haha, men hörde henne la där o snacka.. alla andra var helt döda hHAHAH. När jag och Elin skulle borsta tänderna tog vi även cp bilder:D AHAHAH vi är alltid lika tröga båda två :D hihi <3




24-01-09 : Idag vaknade vi, eller ja dom andra väckte mig när Nathalie kom in i rummet och började snacka med Emma, och av att jag hade Elin väldigt nära mig hahaha,, hon hade huvudet intryckt i min rygg så kände när hon andades på mig hela tiden.. Sen vände jag mig om för de va jobbigt haha så vaknade hon med. Sen var vissa stressiga o bajs. Iaf vi packade våra saker sen blev det iväg till ishallen för att åka skridskor. Bilderna som Natha tog därifrån har inte jag fått ännu tyvärr. Haha hade iallafall väldigt ont i fötterna efter, har väldigt svårt att åka rakt när jag åker skridskor, blir mer inåt böjt. HAHA vet ej om ni fattar men aja skit i de:D . men iaf. Sen skulle jag och Elin ta bussen hem vid halv4. Gick det någon? NEEEEJ. för att vi hade kollat fel så vi va tvugna att åka ner till knutpunkten(där alla bussar går från o tåg o sånt) Så satt vi där och åt godis i nästan en timma tror jag medan vi väntade på bussen HAHAH så va de en.. eller a skitsamma behöver inte berätta det nej. :) men iaf sen kom jag hem, det var egentligen meningen att jag o min familj skulle äta på kina resturang . men det blev inte av för att min lillasyster har fått feber så vi hämtade hem maten istället. Gott ändå:D me love china-food:D (Y) Sen såg jag en skitbra film på 4an riktigt bra :D började nästan böla i slutet aww. Och nu sitter jag vid datorn och är mega trött! Ska nog snart lägga mig!
JAG SAKNAR MOHAMED MEGA MYCKET :(:(:(:(:(:(:(:'( måste träffa han imorgon hihi. om han kan:D men de måste han kunna:D hii god natt allihopa:D söndag imorgon.. blääää JAG HATAR söndagar:( hoppas den inte blir tråkig :D hihi SOV GOTT EVERYBODY :D <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0