27-01-09 <3

Skolan idag, riktigt segt... Började vid 8,00 men vi hade ingen lärare och ingen kollade ens närvaro. Men det var meningen att vi skulle jobba fritt med vårt projekt ..lönt för mig att komma. Min grupp som jag jobbar med, var inte ens i skolan, de var sjuka. Så där satt jag o hade ingenting att göra.. för att vi hade ingenting som vi börjat på kvar att göra så de fanns ingenting jag kunde fortsätta med att göra heller. så visste inte vad jag skulle göra. Gick en runda på stan och kom tillbaks sen iaf. Sen gick dagen på..
Efter skolan träffade jag min älskade pojkvän, följde med han hem <3 Vi har idag varit tillsammans exakt i 2 år <3 Helt sjukt vad tiden går.. Kan inte fatta de, kommer fortfarande ihåg första gången då jag såg honom på tåget haha, och vi log alltid till varandra. Gud.. så längesen det var.. Jag älskar han riktigt mycket, Hoppas det håller för alltid <3
När jag kom hem sov jag ett tag , var helt död... sen duschade jag nyss. Och nu ska jag sova.. måste komma upp imorgon.. Har väldigt mycket problem med det haha..
Sov gott allihop :)

Så gammal bild på oss <3, det är den första som togs på oss när vi var tillsammans :) Thihi
 Mohamed jag älskar dig jätte mycket <3

Kommentarer
Postat av: .....

jag lovar var annan dag har jag tänkt på dig och din blomma och din ljus alltid bredvid mig din lukt på min tröja gick bort saknar lukten. kommer ihåg nu var annan dag vi va var annan stund vi har haft det kul. mitt kärlek för dig va de starkt trodde de skulle hålla sig ännu längre men jag fattar att du vill ut ha de kul träffa nya folk sånt. de vanligt du kommer hitta den rätta hoppas jag gör dig lycklig är så glad att du finns kvar. din kall het krossar mitt hjärta. de så tomt utan dig jag lovar faller ner tårar varje dag och var enda gång jag ser dig, hahaha tror jag är som en kvinna ibland när jag faller tårar haha men de gör ont ändå, fan har lust skrika allt jag kan haha ibland brukar jag sjunga med en kompis de mår jag bra av då sjunger jag högt ingen hör. de hjälpte mig i skoltiden haha. trodde aldrig de skulle bli slut men de blev tiden gick och gick trodde jag kunde glömma dig men jag va svag och mitt hjärta va fast i dig önskar att man kan ha kopia någon som dig men de finns inte kanske någon men inte som dig. mina föräldrar brukar snacka om dig att du inte här mer och snackar inte med dig dem börja märka att de. fan jag orkade inte med någon mer till och med hajdar börja jag tappa min kontakt med haha vill inte se folk mer vill va hemma och läsa din blogg ich hacka lite på nätet har lärt mig många saker faktiskt som ingen annan kan. men ibland de gör jätte ont när jag saknar dig och just nu har jag ett stort sår när du dumpa mig på msn de va mesigt gjort man gör inte så du kunde sakt till mig framför mina ögon. och de andra jag så tack för din kärlek med respekt och gett dig ros för sista gången men du kastar den och trampa på den då blev jag krossad i mitt hjärta de gjorde så ont så ville jag hoppa ner från något jätte högt blev sårad där :(. i ny år ville jag bara krama dig säga gott nytt år men dina vänner styrde dig där synd fan. kommer alltid att älska dig Nicole



ha de så bra...... vi ses i drömmen de ända gången jag ser dig där och vi umgås två gånger minst i veckan. blir så glad när jag vaknar upp. så kopplar jag upp att de va bara en dröm önskade att jag kan försatt drömma om dig mer haha.



jag va tvungen skriva det de känns i mitt hjärta de inget ting att beskriva de betyder ännu mer.

2011-01-27 @ 21:01:55
URL: http://,,,,,,,,,,,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0