25-01-09

HEEJ :D ! Nu har jag nyss städat mitt rum som fan:D Snart kommer en vi känner och ska sätta upp min nya tv till mig förhoppningsvis annars kommer han någon dag i veckan men mamma sa att hon trodde att han skulle komma idag, :D Hoppas det i alla fall.
Mohamed ska snart komma hem till mig också:D wie! Har saknat han mega mycket! Imorgon - skola. Men det är en okej dag för att jag har bara frisör och bild imorgon :) Och just de! Har bestämt mig för att börja på handboll så ska dit imorgon kväll :D Det ska bli skitkul, Elin ska också börja med mig :) Jag kommer nog inte skriva mer idag, skriver imorgon igen :) Ha en bra dag ;D goodbye :) <3

Jag vet att bilden är suddig, men nu har jag inte heller världens bästa mobil HAHAHAH ! ;D

 Lite mys tände ljus o så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0