23-01-09

Hejsan :D Idag så var det skolan först, började 10,15 så hade vi matte men vi jobbade ju klart bara med vårat projektarbete. Efter matten hade vi lunch rast och sedan istället för att ha frisör lektionen gick vi på någon mässa med ungdomar som var företagare eller något, så gav dom ut reklam o visade saker o man fick smaka saker och sånt. HAHA iallafall fick vi lite prover handkräm och duschkräm och efter sol... Sen någon smink prov eller vad det va som jag inte hunnit kolla ännu. Sen fick vi sluta typ efter vi kollat på de. I allafall sen skulle jag på bussen, så hade jag åkt en bit och då ringer ju så klart pappa mig och säger att jag kan hoppa av om jag vill med han och fika. Så hoppade av bussen så hämtade han mig där jag hoppade av, sen stack vi och fikade. Efter det hämtade vi Sahlina ( min lillasyster på dagis. Och nu kom vi nyss hem, så nu ska jag bara snabbt packa för att idag ska jag ju till Rydebäck till Nathalie med Elin och vi ska sova där o ha myskväll, imorgon åker vi till ishallen för att vi ska åka skridskor egentligen skulle vi till Landskrona badet, men så blev det inte... så nu måste jag ta med mig mina skridskor och allting.. jag behöver ha med mig på bussen, men jag vet inte om jag orkar bära med dom till bussen så får se om jag inte ska hyra där istället hahaha.. aja fårse. Men men har ingenting mer speciellt att säga idag. Men skriver imorgon när jag kommer hem . Puss på er, hoppas ni har en trevlig fredag! hihi :)


Detta är då en bild på min SÖTASTE LILLASYSTER <3 JAG ÄLSKAR HENNE SOM FAN !:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0