22-01-09

Hejsan :) Skolan idag:D Det var rätt okej. Hade typ bara tråkiga lektioner, men denna dagen gick rätt så snabbt, vi jobbar ju med ett projektarbete på alla lektioner nu som jag har nämnt innan. Det handlar om att vi ska "starta en salong" vi är i små grupper och då ska vi låtsas att vi ska starta en egen salong, vi ska göra en rapport och typ bygga en modell hur den ska se ut.. det är typ de roligaste att bygga den. I rapporten ska vi typ skriva hur vi ska göra, vad vi ska köpa. Vi ska också typ göra reklamer och massor med annat... Men i alla fall. Sedan efter skolan mötte jag Mohamed så följde jag med han till hans praoplats för att han skulle snacka lite med dom. Sen tog vi tåget hem. Nu sitter jag här och är jätte trött och orkar inte göra något speciellt :) Imorgon är det fredag i alla fall REDAN :D IGEN hihi tiden går :D

Jag har funderat på om jag ska börja på handboll igen :D Vill göra det. Älskar att spela handboll det är så roligt. Har gått på de 2 gånger innan för typ 3 år sen eller något.. Men jag slutade vet inte varför.. men nu vill jag börja igen och gå kvar:D

Imorgon ska jag i alla fall till Rydebäck och sova där hos Nathalie med Elin, vi ska ha myskväll med film och sånt, sen på lördagen blir det antagligen Landskrona badet. Fårse hur vi gör:D
Och jag har sovmorgon imorgon.. börjar 10,15:D ÄNTLIGEN får vi börja lite sent.. har typ börjat exakt 8,00 hela veckan.. Det är så jävla jobbigt.. för måste ta bussen 7 varje morgon, och jag är INGEN morgon människa kan jag säga. Jag är mer en natt människa.. uppe länge sova länge.. HAHA.. men det går inte.. så oftast blir det att jag sover sent och är helt DÖD på morgonen :) (Y) GREAT... haha:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0