21-01-09

Jävligt seg dag.. Typ skolan tills ungefär 4 idag.. och vi håller på med ett projektarbete så vi har typ de på alla våra lektioner förutom när vi är i salongen.. och visst det kanske är roligare än engelska o matte o allt.. men det blir tråkigt i längden att bara ha samma sak hela dagen.. Kom hem vid halv 6 iallafall. Åt mat, Och nu är jag sjukt sugen på godis.. känns som att det var evigheter sedan jag åt godis.. fast det var nog bara en vecka sen eller något AHHAHA. Menmen orkar inte ens gå och handla godis så.. det blir väll inget. HAHA.. nyttigare att inte äta det ändå. Men jag är för lat för att röra mig haha... eller är i allafall mega trött.. vill sova.. Men då kan man inte sova i natt sen. Får vänta några timmar till.
Vet inte vad jag ska göra nu antagligen glo på tv eller något. Har inte lust att göra någonting annat.
Jag tycker att man blir så deprimerad av vädret.. har kännt mig helt nere hela veckan.. Jag längtar verkligen tills sommaren för då blir det Grekland <3, jag saknar Grekland väldigt mycket!
Hahahha. Pussssssshaaaj everybody!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0