02-02-09

Hejsan :) DÅ var det måndag igen haha.. dagarna går så fort nu alltså.. Skolan idag iaf hade en endaste lektion frisör idag igen. För att vår bildlärarae var ej där. Stack och beställde tid till att fixa mina naglar idag också:D Så skönt de ska bli. fick tid på fredag gött:D Iaf tbx till idag. Var hos mormor ett tag efter skolan och sen stack jag till grekiskan. Efter grekiskan tog jag bussen till Jessica, där Jonna också var så var vi hemma hos Jessie ett tag och sen åkte vi in till stan för att jag och Jessica skulle på handbollen. Elin ville inte gå med mig mer hon tyckte inte det var kul, så Jessica började med mig idag istället :D Hon tyckte det var kul iaf:D Så nu blir det duschen sen säng. eller ja ska ringa älskling också snabbt . SAKNAR HAAN SOM FAN <3 Imorgon har vi friluftsdag i skolan.. så börjar typ 10 GÖTTTTKÖTT :D Ska åka skridskor o spela badminton xD
Ha de fint :D POOOOSSSHAJ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0