Underbart med lite snö!

Wiie äntligen så får vi lite snö.. Det är så mysigt och det lyser upp allting :) Slippa det gråa tråkiga skiten.. Jag älskar snö.. inte för länge . Men nu vid jul iaf :)
Sitter här med tända ljus drack nyss lite glögg och bara tar det lugnt. För att sammanfatta veckan :) Måndags skridskor med klassen sedan var jag hemma hos djana hela dagen, vi pluggade som fan till samhälle provet som var igår. Sedan var jag hemma hos mohamed resten av dagen igår, vi firade hans lillebror. Idag var det praktik hela dagen är helt slut.. Sista dagen i skolan på fredag sedan är det lov :) Och har bara softa lektioner imon :) Smink och samhälle, men eftersom att vi hade prov i tisdags så hoppas jag på att vi inte ska göra ngt speciellt då :)
Fredag blir det mys med tjejerna också , jag längtar! :)



Haha skolan, jag o eleonor

Jag o aldijana hih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0