Sjuk :(

Tjena, mår så himla dåligt idag är jätte förkyld :( och har mega ont i halsen.. de suger.. Stack till familia idag med sahlina och mohamed, dooog hon lyssnade inte på vad jag sa. Har iaf köpt klart alla mina julklappar nu så satt och mös ikväll med tända ljus och packade in alla :)
Finns ingenting bra på tv och har jätte tråkigt :s önskar det fanns ngt kul att göra. Men är mega trött också. Iaf därför jag kände för att skriva lite här har ingenting för mig haha :b

Lite musik

Taio Cruz - Break your heart

Jason Derulo - Watcha say

Beyonce - Kitty kat

Keri Hilson feat Akon - change me


hahahhaHAHAHA längesen..
Keri Hilson ft. Akon – Change Me
Taio Cruz – Break Your Heart
Taio Cruz – Break Your Heart
Taio Cruz – Break Your Heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0