Invigning

Hejsan :) Vaknade idag och sedan tog jag bussen för att åka till stan. Var på min salong där jag har praktik för att salongen har ju flyttat. Den är större nu och det blev jätte fint :) Iaf så hade den invigning idag, var där och hjälpte till att fixa där var mycket folk. Jag klippte en kille också :) Så får vara ledig en onsdag nu av dessa två som är kvar. SKÖNT! Sen kom jag hem åt och så, kollade tv och film . Gissa vilken film? Nej det är för svårt va? haha.
Nu ska jag bara chilla.. sedan blir det sova. Ledig imorgon iaf för lov från jobbet nu GISSA så skööööööönt det är att slippa vakna och åka och jobba..
Menmen ha det fint <3
LOVE / NICOLE<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0