Helgen.

I fredags slutade jag vid 11, woho :) hade bara bild o matten va typ inställd så ja, sen va jag på kunskap o hälsade på tills Mohamed slutade halv1, så hängde han med mig hem (: sen stack han hem igen vid 6 tiden, efter att han stuckit så packade jag för skulle sova i Rydebäck hos Nathalie med Elin o Joanna :) på kvällen åt vi först tacos sen stack vi till stranden o grillade marshmallows det var jätte mysigt, sen när vi kom tillbaka så spelade vi sing star och sedan kollade vi på en konstig film :) HAHA, ingen orkade se hela så sen gick vi o la oss. På lördagen stack vi från Nathalie vid halv4 tiden, sen åkte jag hem. Senare vid 7 tiden åkte jag in till stan med Mohamed och åt mat o lite sånt mysigt. Vi hade 1 år o 8 månader tillsammans :).
Söndag: Idag blir det bara städning av mitt rum och sedan plugga matte o glo tv tror jag, HATAR söndagar alltid så tråkiga :) menmen vad ska man göra HAHA., skola imorgon :( pallaaah.... xD bye bye <3

Akon- Right now nanana<3

Lil Wayne- I´m me <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0