Med älskling, sen Fatima & Gufii :)

Det är så skönt med solen, hoppas vädret håller sig så länge :)

Idag så var jag först på Bjuvs bad med älskling, sen så skulle han egentligen hem, men så tvingade jag med han hem till mig HAHA, fast han stannade inte länge, för att sen hade jag bestämt med Fatima & Gufii. Jag skulle träffa dom vid 18.00 tiden men dom kom hem till mig och överraskade mig tidigare HAHA  sen satt vi hemma hos mig lite allihopa. Sen stack Mohamed hem vid 19,00 så var jag ute med Fatima och Gufii tills dom stack hem vid 22,00 Hade skitkul som ALLTID :D ÄLSKAR DOM JÄTTEMYCKET, dom är verkligen ÄKTA VÄNNER, dom är som mina systrar :) är så himmla glad över att dom är mina vänner. Menar det verkligen, dom är bäst och underbarast! Har inga bilder från dagen  eftersom att jag har VÄRLDENS dåligaste kvalite på min tele så blev bilderna helt fuckade. Men sen när Fatima och dom skickar bilderna som vi tog från deras tele, så kommer bilder på oss som vi tog :) Har haft en JÄTTE BRA dag :D med dom BÄSTA :) Tack för idag änglar :) <3<3 Nu har jag fått lite bilder av Gufii :)


Jag & Fatima :)

Fatima och sin slash ice som ALLTID, hAHAH hon älskar verkligen det, :)

Denna bilden tog jag från min DÅLIGA, telefon :), fast då var Jennifer med oss också. Det är Jennifer, Fatima & Gufii.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har typ inte gjort nått alls :P har varit så ruggigt sliten idag så det känns som att jag inte har fått gjort nått alls :P

2008-07-31 @ 00:13:32
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Sandra

mmm :P

2008-07-31 @ 12:45:19
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0