Hbgfestivalen

Fredag:

Var på festivalen med Fatima&Gufii idag, hade riktigt kul som man ALLTID har med dom. Man kan aldrig vara sur när man är med dom man skrattar ALLTID. Ni är äkta vänner, älskar er två :) <3 HAHA Fatima och hennes slash ice ;) Ingen fattar bara vi :). Men iaf tack för en underbar dag <3!

Lördag:

Var på festivalen med Mohamed, hans mamma och Fatima hihi det var jättekul ! Har verkligen saknar Mohamed! Sedan vid 22 stack dom hem så var jag med andra kompisar. :) Fast åkte typ inga karuseller idag, och jag hade verkligen ont i fötterna av dom skorna jag hade på mig. Hade pumps så hade jätteont i tårna kunde knappt gå haha, men annars var dagen bra:).


Kommentarer
Postat av: ......m..

haha den bloggen e mitt bästa minne :D älskar det. de känns du e nära mig ändå om du inte finns mer i verkligheten men du finns kvar i mitt hjärta.

2012-07-20 @ 23:10:53
URL: http://.........

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0