todayy..

..Så har jag inte gjort något speciellt, vaknade vid halv1 då var Tina o makis här ( min mammas kompis & hennes son). Så kollade jag OS lite höjdhopp eftersom att  Sverige var med.. men han kom 4a:( FAN! haha men aja. Sen stack jag med pappa när dom hade stuckit o handlade. Sen efter det på kvällen så var jag ute med mammi o joggade, måste få bättre kondition så ja. Nu ska vi ut o jogga varje dag typ xD HAHA. aja vi får se. :) Sen nu på kvällen såg jag en film med pappa o nu sitter jag här.. Tror att jag ska gå o göra lite popcorn nu mumsi :).

Jesse McCartney - Leaving


Kommentarer
Postat av: Angelica L

Ha en fin dag :D

Kram

2008-08-20 @ 15:11:25
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0