Min Dag.

Det var jättekul i skolan idag, trodde att jag skulle sluta 16.00 men nejnej:D slutade 13.30 :D och vi var typ bara i salongen hela dagen, trodde inte vi skulle få börja klippa redan men sen idag, tog vi vars en docka. så sa hon att vi skulle klippa en valfri frisyr på en timma o styla. Jag bara shitt vad fan ska jag göra haha har ju aldrig klippt förr typ.. bara toppar och sånt.. xD menmen det var skitkul iaf att få prova på :). Sen så hade vi bara försäljning o service en timma sen slutade vi då 13.30 :). Då ringde min pappa mig för att han var i stan. Så stack vi och åt kebab. Jag var skithungrig för att det hade varit äcklig mat i skolan så hade inte ätit. Sen stack jag med honom när han skulle fika med sina vänner 1 o en halv timma. Sen efter det så åkte vi hem.
När vi kom hem så skulle pappa & mamma på city gross och handla och eftersom att Sahlina sov ( min lillasyster) Så fick jag stanna hemma o passa henne. Så efter ett tag så vaknade hon så la jag mig med henne för att se om hon somnade igen..och det gjorde hon.. men det var inte bara hon som somnade jag somnade också haha xD Sen kom mamma o pappa hem och nu sitter jag här :) Nu på kvällen ska jag inte göra ngt spec, kanske se tv eller bara sitta här.


Detta är då min lillasyster fast den bilden är rätt så gammal typ några månader sedan.

Kommentarer
Postat av: LINA VERONICA

vad kul att du är med!

2008-08-26 @ 19:49:09
URL: http://linaveronica.blogg.se/
Postat av: LINA VERONICA

hihi, vad gullig!

2008-08-27 @ 09:13:00
URL: http://linaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0