Fikat med dom bästa <3

Idag så var jag först i skolan. Sedan efter det då mötte jag upp Elin o Joanna eftersom att vi skulle iväg och fika. Det var jätte mysigt, och det var skönt att få snacka av sig om allt.. ni förstår verkligen. Men sen är jag sjuk också.. :( har jätte ont i halsen och mår illa o skit.. menmen det är bara imorgon kvar i skolan SEN HELG! o imorgon ska ändå bara 2orna fixa vårt hår sen slutar vi typ haha! jätte soft :) Sen ska jag hem till Joanna imorgon. För att hon fyller år på lördag, fast hon reser då så jag o några andra ska hem till henne o ha de mysigt :) Sen skulle jag gått på bjuvsfestivalen efter,, men det blir nog ingenting med det eftersom att jag inte mår så bra..  Men nu ska jag ta panodil o försöka sova.. hatar det när jag har så ont i halsen.. för att jag har jätte svårt att somna då.. :(:( menmen DRÖM SÖTT ALLA O SOV GOTT :D

 Joanna med sin cafe latte :D SÖTNOS<3

 Naaw Elin så gullig <3

 Jag.. HAHA JAG VET ser helt drogad ut eller ngt :S ser cp ut iaf AHHAHA men ändå.. vafan skit i de :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0